Досвід проведення виборчих кампаній у зарубіжних країнах (на прикладі США).

Автор(и)

  • V. M. Bokach ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Ключові слова:

виборчі кампанії, електоральний досвід, електоральний маркетинг, електоральна поведінка, електоральний вибір, національні особливості

Анотація

Розглядається досвід проведення виборчих кампаній в США, як країни з значним позитивним потенціалом у цьому напряму. Аналізуються зарубіжні методики електорального маркетингу, діяльності маркетингових і консультаційних служб. Обґрунтовується, що навіть провідні методики не повинні сліпо копіюватися вітчизняними політологами. Весь електоральний досвід, накопичений зарубіжною політичною наукою, повинен бути вивчений, виходячи з українських соціально-політичних реалій. 

Посилання

Алтухова Н. Ю. Электоральный маркетинг как разновидность политического маркетинга [Електронний ресурс] / Н. Ю. Алтухова. – Режим доступу: http://www.superinf.ru/view_helpstud.php?id=1972

Бебик В. М. Информационно-коммуникационный менеджмент в глобальном обществе: психология, технологии, техника паблик рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.

Дэвис Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Дж. Дэвис; пер. с англ. Е. Кушнеренко, О. Полищук. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 864 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку