Особливості брендингової політики Болгарії та Румунії.
Ключові слова:
Національний брендинг, бренд країни, Болгарія, РумуніяАнотація
В статті розглядаються чинники брендингової політики країн ЦСЄ, визначаються ключові задачі, що вирішувалися застосуванням технологій національного брендингу країнами регіону. Головну увагу приділено досвіду Республіки Болгарія та Румунії в цій сфері. Серед іншого, розглядаються інституціональні та програмні виміри політики національного брендингу, аналізуються політичні фактори, що впливали на її формування, визначається успішний та неуспішний досвід країн у цій сфері.Посилання
Dinnie K. Nation Branding: Concepts, Issues, Practice / Keith Dinnie. — Oxford: Butterworth-Heinemann, 2008. — 264 p.
Wells L. T. Marketing a country : promotion as a tool for attracting foreign investment / Louis T. Wells, Jr., Alvin G. Wint. — Washington, D.C.: The International Finance Corporation and the Multilateral Investment Guarantee Agency, 1990. — 73 p.
Kotler Ph. Marketing places: attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rain. — N.Y.: Free Press, 1993. — 365 p.
Anholt S. Competitive identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / Simon Anholt. — N.Y.: PALGRAVE MACMILLAN, 2007. — 134 p.
Branding Post-Communist Nations: Marketizing National Identities in the ‘New’ Europe / Ed. by Nadia Kaneva. — N.Y.: Routledge, 2012. — 254 p.
Popescu R.-I. A Review of Strategic Options for Achieving a Country Brand for Romania // Ruxandra-Irina Popescu, Răzvan-Andrei Corboş // Review of International Comparative Management. — 2010. — Vol. 11, Issue 5. — P. 881–893.
Sepi A. Nation branding: the case of Romania. Brief history and possible reasons for failure (Oct. 2013) [Електронний ресурс] / Andreea Sepi // Institute for Cultural Diplomacy. — Режим доступу: http://www.culturaldiplomacy.org/pdf/case-studies/Andreea_Sepi_-_Nation_Branding_- _The_Case_of_Romania.pdf
Soproni L. Placing Romania in the European and International Market: The Role of Image in building a Nation Identity (2009) [Електронний ресурс] / Luminita Soproni, Alina Stoica, Roxana Drinda; University of Oradea, Romania // Institute for Cultural Diplomacy. — Режим доступу: http://mpra.ub.uni-muenchen.de/44723/
Stoleriu O.-M. Building a New Tourist Destination Image for Romania after 1989 [Електронний ресурс] / Oana-Mihaela Stoleriu; University "Alexandru Ioan Cuza", Romania // The European Conference on the Social Sciences 2013. — Режим доступу: http://iafor.org/archives/offprints/ecss2013-offprints/ECSS2013_0221.pdf