The dynamics of development of Ukrainian political-party market since independence.

Authors

  • А. F. Rudenko ДонНУ

Keywords:

political market, political party, party system, electoral system, political marketing, parliamentary elections

Abstract

The article considers the stages of the formation and development of political-party marketing in Ukraine. The specific features of changes to the party system configuration and electoral system of Ukraine and their influence to political market are described. Main tendencies, forms and means of the political parties’ activities during the years of independence in Ukraine are analyzed. The increasing role of party organizations and their focus on creating and maintaining long-term relationships with the target voter are observed. The attention is focused on the role of the personal factor and party symbols on the modern political market. The specific polarization of Ukrainian society during election campaigns and the factors that are decisive in the voting are revealed.

References

Богашева Н. Дослідження деяких аспектів еволюції виборчого законодавства України (1989-2006 роки) / Н. Богашева, Ю. Ключковський, Л. Колісецька – К.: Фоліант, 2006. – 146 с.

Гонюкова Л. В. Політичні партії як інститут державної політики та управління: теоретико-методологічний аналіз: моногр.; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. – К.: НАДУ, 2009. – 392 с.

Колесников О. В. Тенденції еволюції виборчих технологій в Україні / О. В. Колесников // Сучасна українська політика: політики і політологи про неї. – Спецвипуск: Політичний менеджмент. – 2008. – С. 345-353.

Мамонтова Е. В. Політичний брендінг як технологія соціального управління: український досвід / Е. В. Мамонтова // Університетські наукові записки. – 2007. – № 1 (21). – С. 240-244.

Мороко В. В. Періодизація партійного будівництва в сучасній Україні та формування партійних структур (1996 – 2009 рр.) / В. В. Мороко // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 28. – С. 326-331.

Нікогосян О. О. Особливості розвитку політичних партій і партійних систем у посткомуністичних країнах: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02; Одес. нац. юрид. акад. – О., 2008. – 16 с.

Партійна система України до і після Майдану: зміни, тенденції розвитку, суспільні запити: Інформаційно-аналітичні матеріали до Міжнародного круглого столу «Партійна система України на сучасному етапі: виклики, проблеми, суспільні очікування» 16 вересня 2015 р. – К., 2015. – 138 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.razumkov.org.ua/upload/1442416518_file.pdf

Примуш М. В. Політичні партії: історія та теорія: навч. посібник / М. В. Примуш. – К., 2008. – 416 с.

Сакрієр О. Л. Принципи конструювання іміджу політичної партії в Україні / О. Л. Сакрієр // Держава і право: збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. – 2010. – № 50. – С. 733-743.

Шайгородський Ю. Ж. Ідеологія і міфологія у символічному світі політики / Ю. Ж. Шайгородський // Сучасна українська політика: політики і політологи про неї. – 2008. – Спецвип.: Політичні технології. – С. 46-55.

Шведа Ю. Р Партійна системи незалежної України: етапи трансформації / Ю. Р. Шведа // Освіта Регіону. Політологія. Психологія. Комунікації. – 2009. – № 3. – С. 50-55.

Issue

Section

Політичні інститути та процеси