Технології «чорного піару» у політичних процесах сучасності.

Автор(и)

  • A. Denisova Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

чорний піар, політичний процес, політичні технології, засоби комунікації, маніпулювання свідомістю

Анотація

Дослідження присвячене вивченню технологій «чорного піару» у політичних процесах сучасності. Дається уточнене визначення поняття «чорного піару» з урахуванням специфіки динаміки сучасних політичних процесів. Здійснюється спроба дослідити впровадження технологій «чорного піару» як щоденної управлінської стратегії. Вивчаються засоби конструювання технологій «чорного піару» у політичній сфері сучасної України. Визначається структура сучасного «чорного піару» у політичних процесах, що включає в себе брудні технології, засоби політичного маркетингу, управлінські стратегії, маніпулятивні політичні технології, пропаганда, політичні скандали тощо. Встановлено комунікаційну роль ЗМІ та соціальних мереж як провідних каналів поширення технологій «чорного піару» у політичних процесах. Робиться висновок, що сучасні технології «чорного піару» здійснюють значний вплив на динаміку протікання політичних процесів й за сучасних умов являють собою щоденні управлінські практики як впливу так й формування масової свідомості.

Посилання

Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації, їх наповнення і ресурс / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І.Вернадського. – К., 2010. – 360 с.

Національний інформаційний суверенітет у контексті розвитку новітніх інформаційних технологій / [О. С. Онищенко, В. М. Горовий, В. І. Попик та ін.]; НАН України, Нац. б-ка Украї- ни ім. В. І. Вернадського. – К., 2011. – 480 с.

Сурмин Ю.П., Бидзюра И.П. Выборы. Учебник политтехнолога. – К.: «Прінт Сервіс», 2014. – 352 с.

Почепцов Г. Від «покемонів» до гібридних війн: нові комунікативні технології ХХІ століття. – Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2017. – 260 с.

Coombs T. Protecting Organizational Reputation during a Crisis: The development and Applicastion of Situational Crisis Communication Theory // Corporate Reputation Review. – 2007. – Vol.10 (3). – P.163-176.

Филипов К. Порошенко не намерен сокращать сотрудников или продавать Roshen [електронний ресурс] // Режим доступу: https://telegraf.com.ua/ukraina/obshhestvo/859890- poroshenko-ne-nameren-sokrashhat-sotrudnikov-ili-prodavat-roshen.html

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути та процеси