Досвід проведення виборчих кампаній у зарубіжних країнах (на прикладі США).
Ключові слова:
виборчі кампанії, електоральний досвід, електоральний маркетинг, електоральна поведінка, електоральний вибір, національні особливостіАнотація
Розглядається досвід проведення виборчих кампаній в США, як країни з значним позитивним потенціалом у цьому напряму. Аналізуються зарубіжні методики електорального маркетингу, діяльності маркетингових і консультаційних служб. Обґрунтовується, що навіть провідні методики не повинні сліпо копіюватися вітчизняними політологами. Весь електоральний досвід, накопичений зарубіжною політичною наукою, повинен бути вивчений, виходячи з українських соціально-політичних реалій.Посилання
Алтухова Н. Ю. Электоральный маркетинг как разновидность политического маркетинга [Електронний ресурс] / Н. Ю. Алтухова. – Режим доступу: http://www.superinf.ru/view_helpstud.php?id=1972
Бебик В. М. Информационно-коммуникационный менеджмент в глобальном обществе: психология, технологии, техника паблик рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
Дэвис Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика / Дж. Дэвис; пер. с англ. Е. Кушнеренко, О. Полищук. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2003. – 864 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).