Особливості брендингової політики Болгарії та Румунії.
Ключові слова:
Національний брендинг, бренд країни, Болгарія, РумуніяАнотація
В статті розглядаються чинники брендингової політики країн ЦСЄ, визначаються ключові задачі, що вирішувалися застосуванням технологій національного брендингу країнами регіону. Головну увагу приділено досвіду Республіки Болгарія та Румунії в цій сфері. Серед іншого, розглядаються інституціональні та програмні виміри політики національного брендингу, аналізуються політичні фактори, що впливали на її формування, визначається успішний та неуспішний досвід країн у цій сфері.Посилання
Dinnie K. Nation Branding: Concepts, Issues, Practice / Keith Dinnie. — Oxford: Butterworth-Heinemann, 2008. — 264 p.
Wells L. T. Marketing a country : promotion as a tool for attracting foreign investment / Louis T. Wells, Jr., Alvin G. Wint. — Washington, D.C.: The International Finance Corporation and the Multilateral Investment Guarantee Agency, 1990. — 73 p.
Kotler Ph. Marketing places: attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rain. — N.Y.: Free Press, 1993. — 365 p.
Anholt S. Competitive identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / Simon Anholt. — N.Y.: PALGRAVE MACMILLAN, 2007. — 134 p.
Branding Post-Communist Nations: Marketizing National Identities in the ‘New’ Europe / Ed. by Nadia Kaneva. — N.Y.: Routledge, 2012. — 254 p.
Popescu R.-I. A Review of Strategic Options for Achieving a Country Brand for Romania // Ruxandra-Irina Popescu, Răzvan-Andrei Corboş // Review of International Comparative Management. — 2010. — Vol. 11, Issue 5. — P. 881–893.
Sepi A. Nation branding: the case of Romania. Brief history and possible reasons for failure (Oct. 2013) [Електронний ресурс] / Andreea Sepi // Institute for Cultural Diplomacy. — Режим доступу: http://www.culturaldiplomacy.org/pdf/case-studies/Andreea_Sepi_-_Nation_Branding_- _The_Case_of_Romania.pdf
Soproni L. Placing Romania in the European and International Market: The Role of Image in building a Nation Identity (2009) [Електронний ресурс] / Luminita Soproni, Alina Stoica, Roxana Drinda; University of Oradea, Romania // Institute for Cultural Diplomacy. — Режим доступу: http://mpra.ub.uni-muenchen.de/44723/
Stoleriu O.-M. Building a New Tourist Destination Image for Romania after 1989 [Електронний ресурс] / Oana-Mihaela Stoleriu; University "Alexandru Ioan Cuza", Romania // The European Conference on the Social Sciences 2013. — Режим доступу: http://iafor.org/archives/offprints/ecss2013-offprints/ECSS2013_0221.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).