Діджиталізація публічної дипломатії Сполучених Штатів Америки за президентства Дональда Трампа
DOI:
https://doi.org/10.31558/2519-2949.2021.2.19Ключові слова:
діджиталізація; публічна дипломатія; США; Д. ТрампАнотація
Діджиталізація є одним із найбільш важливих складників сучасних глобалізаційних процесів. На сьогодні, особливо в часи пандемії COVID-19, майже не залишилося сфер, на які б не здійснювали вплив сучасні інформаційні технології. Діджиталізація стала основою трансформаційних процесів економіки, світового господарства, культурного розвитку, політичного життя та ін. Сфера зовнішньополітичної діяльності не є винятком, застосовуючи цифрові технології у своїй роботі. Використання засобів сучасних цифрових технологій призвело до разючих змін у дипломатичній сфері, змінивши форми її роботи. Провідні гравці системи міжнародних відносин активно послуговуються засобами інформаційно-комунікаційних технологій у дипломатичній роботі
Сполучені Штати Америки стали першопрохідцями у сфері застосування цифрових технологій у дипломатії. У США на державному рівні функціонують інституції, що впроваджують сучасні цифрові технології у сферу зовнішньополітичної діяльності країни для досягнення стратегічних інтересів та забезпечення національної безпеки. У статті проаналізовано тенденції діджиталізації публічної дипломатії у Сполучених Штатах Америки за адміністрації Д. Трампа. Охарактеризовано основні механізми та платформи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Доведено, що за президентства Д. Трампа діджиталізація публічної дипломатії США відбувалася значними темпами. Простежено основні напрями застосування сучасних цифрових технологій у сфері публічної дипломатії США. Вивчено роль так званих «нових медіа» у зовнішньополітичній діяльності адміністрації Д. Трампа. У роботі доведено, що Д. Трамп мав своєрідну манеру спілкування, використовуючи соціальну мережу Twitter, яка часто суперечила діяльності інших високопосадовців США й, подекуди, не співпадала із задекларованим зовнішньополітичним курсом держави.
Посилання
Cull N. The long road to public diplomacy 2.0: The internet in US public diplomacy. International Studies Review, 2013. 15(1). URL https://ash.harvard.edu/files/cull.pdf.
Donald Trump and Twitter – 2009/2021 analysis. URL https://www.tweetbinder.com/blog/trump-twitter.
Guo L, Vargo CJ. Global intermedia agenda setting: A big data analysis of international news flows.
Journal of Communication, URL https://chrisjvargo.com/wp-content/uploads/2017/09/1finalvargoguojoc.pdf.
Hanson F. Baked in and wired: eDiplomacy@State. Foreign Policy Paper Series, 2012 N. 30. URL https://www.brookings.edu/wp-content/uploads/2016/06/baked-in-hansonf-5.pdf.
Holland J., Fermorю B. Trump’s rhetoric at 100 days: Contradictions within effective emotional narratives. Critical Studies on Security, 2017. № 5(2). Р. 182–186.
Lewis D. Digital diplomacy. URL https://www.gatewayhouse.in/digital-diplomacy-2.
Manor I., Segev E. America’s Selfie: How the US Portrays Itself on its Social Media Accounts. URL https://www.researchgate.net/profile/Ilan-Manor/publication/274072913_America%27s_Selfie_How_the_US_ Portrays_Itself_on_its_Social_Media_Accounts/links/592c2a880f7e9b9979adb46c/Americas-Selfie-How-the-US-Portrays-Itself-on-its-Social-Media-Accounts.pdf.
«Most Worthless» US Government Agency May Become Trump TV. URL https://observer.com/2018/08/ broadcasting-board-of-governors-us-agency-for-global-media-michael-pack-trump
Nakamura K. U.S. public diplomacy: Background and current issues. URL https://www.everycrsreport.com/ files/ 20091218_RL40989_8bcc8e70bd9054330fff89f1a844d65c412f35ef.pdf.
Panke D., Petersohn U. President Donald J. Trump: An agent of norm death? International Journal: Canada’s Journal of Global Policy Analysis, 2017. 72 (4). P. 572 – 579.
Potter E., Cyber-Diplomacy: Managing Foreign Policy in the Twenty-First Century. URL https://books.google.com.ua/books?hl=en&lr=&id=aV6hwJEtZuUC&oi=fnd&pg=PR11&ots=ZZdzEPe48F&sig=3cOdgkmgxHvOZzOWbMEFiLkWiuc&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Šimunjak M., Caliandro A. Twiplomacy in the age of Donald Trump: Is the diplomatic code changing? The Information Society, 2019. № 35(1). Р. 13–25.
2016 Comprehensive Annual Report on Public Diplomacy and International Broadcasting.
URL https://2009-2017.state.gov/documents/organization/262381.pdf
2017 Comprehensive Annual Report on Public Diplomacy and International Broadcasting. URL https://www.state.gov/wp-content/uploads/2019/05/2017-ACPD.pdf
2018 Comprehensive Annual Report on Public Diplomacy and International Broadcasting. URL https://www.state.gov/wp-content/uploads/2019/05/2018-ACPD.pdf
2019 Comprehensive Annual Report on Public Diplomacy and International Broadcasting: Focus on FY 2018. URL https://www.state.gov/wp-content/uploads/2020/01/2019-ACPD-Annual-Report.pdf
2020 Comprehensive Comprehensive Annual Report Annual Repor t on Public Diplomac Diplomacy & International Broadcastin International. URL https://www.alliance-exchange.org/wp-content/uploads/2021/02/ACPD_2020Report_FINAL_DIGITAL_508.pdf
2020) GEC Special Report: August 2020 Pillars of Russia’s Disinformation and Propaganda Ecosystem. URL https://www.state.gov/wp-content/uploads/2020/08/Pillars-of-Russia%E2%80%99s-Disinformation-and-Propaganda-Ecosystem_08-04-20.pdf.
U.S. Department Of State. URL https://www.state.gov/about-us-office-of-global-social-media/
U.S. Public Diplomacy: Background and Current Issues. URL https://fas.org/sgp/crs/row/R40989.pdf.
White House: Trump’s tweets are official statements. CNN Politics, 2017. URL: https://edition.cnn.com/2017/06/06/politics/trump-tweets-official-statements/index.html.
Zhong X, Lu J. Public diplomacy meets social media: A study of the U.S. embassy’s blogs and micro-blogs. Public Relations Review, 2013. https://daneshyari.com/article/preview/10255962.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).