Політичний краудфандінг як інноваційна соціальна технологія.

Автор(и)

  • V. Golka State institution Southern National Pedagogical University named after K. D. Ushinsky

Ключові слова:

краудфандінг, політичний краудфандінг, соціальні технології, Інтернет технології

Анотація

Політичний краудфандінг є однією з інноваційних соціальних технологій. Його характерною рисою є відсутність традиційних посередників у фінансування: інвестор співпрацює напряму з отримувачем. Унікальність краудфандінгу полягає в тому, що цей інструмент фінансування, за умови використання мережі Інтернет, дозволяє швидко отримати невеликі інвестиції на підтримку проекту від великої кількості людей. Рівень політичного краудфандінгу, як ефективного інструменту залучення капіталу, постійно зростає. Завдяки швидкому розвитку інформаційних технологій, відкриваються нові привабливі можливості фінансування для політичних інвесторів.

Посилання

Богомолець О. «Передвиборча кампанія кандидатів у президенти має бути абсолютно прозорою!» [Електронний ресурс] / О. Богомолець – Режим доступу: http://bogomolets.com/ua/news/372-olga-bogomolets-peredviborcha-kampaniya-kandidativ-uprezidenti-mae-buti-absolyutno-prozoroyu

Голембіовська А. Сучасні тенденції української політики. Ч. 2. Політичний краудфандинг [Електронний ресурс] / А. Голембіовська – Режим доступу: http://blogs.korrespondent.net/blog/politics/3525247/

Котенко Д. А. Краудфандинг – инновационный инструмент инвестирования /Д. А. Котенко // Закон. – 2014. – №5. – C. 140-141.

Соколов А. В. Особенности возникновения политического краудфандинга в российской политической практике /А. В. Соколов // Вест. Рос. ун-та дружбы народов. – Сер. «Политология». – 2014. – №2. – С. 31-38.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-12

Номер

Розділ

Політичні інститути та процеси