Політика брендингу територій як конструювання реальності.

Автор(и)

  • S. Bondarenko ДонНУ

Ключові слова:

бренд, брендинг територій, соціальний інжиніринг, політика

Анотація

Розглянута можливість використання соціального інжинірингу в процесі формування політики брендингу території. Розкрито зміст теоретичних та практичних доробок закордонних і вітчизняних науковців, практиків у сфері брендингу територій та соціального інжинірингу. Дана загальна інформація щодо поняття «брендинг територій» та «соціальний інжиніринг». Окреслені напрямки та задачі, які стоять перед брендингом територій при конструюванні реальності, формуванні цінностей та стимулюванню дій споживачів з використанням соціального інжинірингу. Доведена залежність ефективності політики брендингу територій від соціального інжинірингу при проектування соціального, політичного простору та реальності. Визначені можливі напрямки використання соціального інжинирінгу в політиці брендингу територій у контексті просування їх політичних інтересів. Наголошено на перспективних шляхах використання соціального інжинірингу при формуванні та реалізації політики брендингу територій.

Посилання

Багров Н.В. Географическая имиджелогия: свидетельство о рождении / Н.В. Багров, А.Б. Швец, А.А. Самулев // Культура народов Причерноморья. — 2001. — №25. – С. 187-194

Волков Е. Что такое социальная инжинерия? [Електронний ресурс] / Е. Волков. – Режим доступу: http://evolkov.net/soc.engineering/articles/What.is.soc.engineering.html

Гавра Д.П. Анализ и обобщение существующих концептуальных методологических подходов в сфере государственного имиджирования для различных целевых аудиторий / Гавра Д.П., Демидова И.Д., Савицкая Е.С., Журавлева Н., Таранова Ю. – СПб.: Санкт-Петербургский государственный университет. – 2008. – 55 с.

Котлер Ф. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер – Спб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 376 с.

Нагорняк Т. Країна як бренд. Національний бренд «Україна» / Т. Нагорняк // Стратегічний менеджмент. – 2009. - №4(9). – С.220-229.

Нагорняк Т.Л. Брендінг території як предмет міждисциплінарного наукового знання. Активи національного бренду/ Т. Нагорняк // Сучасна українська політика. - Вип.24.-2011.- С.35-43

Нагорняк Т.Л. Зачем Донецку бренд? / Т. Нагорняк. – Режим доступу: http://lifedon.com.ua/home/3503-zachem-donecku-brend.html

Почепцов Г.Г. Комунікативний інжиніринг: теорія і практика. Навч. посібник для студентів та аспірантів / Г.Г. Почепцов. – К.: Альтпрес, 2008. – 408 с. (серія «Коммуникации&Стратегия»). – Рос.мовою

Почепцов Г.Г. Соціальний інжиніринг: соціо- і психотехніки управління великими масами людей / Г.Г. Почепцов. – К.: Альтпрес, 2010. – 254 с. – (серія «АКДЕМІЯ МАЙБУТНЬОГО»).

Резник Ю.М. Социальная инженерия: предметная область и границы применения / Ю.М. Резник // Социологические исследования. – 1994. – № 2. – С. 87

Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент / Пер. с англ. под ред. С.Г.Божук. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2003. – 320 с.

Ясько С.Е., Кузнецова Л.А. Необходимость формирования и продвижения бренда города / С.Е. Ясько, Л.А. Кузнецова // Вестник Челябинского государственного университета. – 2012. – № 3 (257). – С. 140–142

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути та процеси